عشق فراموش شده
عاشقی کار تو نبود.......

 سر کلاس ادبیات معلم گفت:


                                           فعل رفت رو صرف کن

                                         گفتم:رفتم....رفتی....رفت

                                          ساکت میشوم,می خندم

                                            اما خنده ام تلخ میشود

                                     معلم داد میزند:خوب بعد؟ادامه بده

                                    من میگویم:رفت.......رفت......رفت

                              رفت و دلم شکست......غم رو دلم نشست

                                             رفت و شادیم مرد.....

                                          شور و نشاط رو از دلم برد

                                       رفت............رفت..........رفت

                                            و من میخندم و میگویم:

                               خنده ی تلخ من از گریخ غم انگیز تر است

                                 کار من از گریه گذشته که به آن میخندم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ شنبه 19 فروردين 1391برچسب:کلاس,ادبیات,معلم, توسط پوریا
    

درج آگهی رایگان

سایت آگهی